Siffror överallt

 
Halloj. Är precis hemkommen från ett nationellt prov i matte 2b, eller precis är väl att ta i, kom hem vid 12. Är helt slut efter 4 timmar av att sitta och skriva siffror och x,y osv osv. Skulle vara sååå skönt om jag klarade det här provet nu och blev klar med den här jäkla matten.
 
Har inte mycket mer planerat idag, ska iväg och träna en sväng sen en storstädning av mitt rum. Är så himla stökigt, seriöst, jag förstår inte hur tjejer kan ha så mycket kläder och sen har man ändå inget och ha på sig?! Någon som känner igen sig? precis. Jaja, ska göra en stor-rensning någon dag snart så jag får bort massa skit som jag inte använder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0