Noll julkänsla

 
Dagen innan julafton då. Har varit hos frisören 2 timmar och fräschat upp håret lite inför nyår osv. Känns as bra. Gick även en runda på stan med mamma, shoppade saker åt oss själva haha, som vanligt. Men jag har redan köpt alla julklappar, var klar redan förra veckan, så förtjänade lite shopping till mig själv faktiskt.
 
Har noll julkänslor, skulle lika gärna kunna vara en vanlig dag i april imorgon, då det är 6 grader ute och ingen snö alls. Lite trist, men är inget stort fan av snö ändå, men på jul kan det vara mysigt.
 
Har så mycket att se fram emot nu känner jag. Över nyår blir det 3 dagar i Stockholm med min fina vän, som sedan lämnar oss för USA ett år. Så det blir ett bra avslut på det här året tycker jag.
Nu ska jag åka iväg och jobba, fram till 00.15. Slutar alltså jobba på julafton, score

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0